Munka megkezdése előtt
|
Kollégák testhőmérsékletének folyamatos ellenőrzése. Amennyiben szükséges a munkatársak home office-ban dolgoznak.
|
Részlegenként:
|
Recepció
|
Munkatársak maszkban végzik teendőiket munkaidejükben. Kézfertőtlenítő elhelyezése a pulton/fertőtlenítőoszlop a pultnál. Vendégek számára is elérhető maszk és kézfertőtlenítő a recepción, kérésre rendelkezésükre kell bocsátani. A pultnál egyszerre két vendég, de legfeljebb az egy szobában tartózkodók állhatnak, akiktől a következő érkező távolságát jelölni szükséges. Online bejelentőlapok állnak rendelkezésre, melynek érkezés előtti kitöltése ajánlott, ez esetben az adatok egyeztetése személyigazolvány felmutatásával történik. Érintkezésmentes fizetésre, e-számla kiállítására való törekvés. A bankkártyaterminál rendszeres fertőtlenítés alatt áll. Szobakulcsok és kulcskártyák fertőtlenítése a vendég érkezése előtt. Recepciós pult és a kihelyezett eszközök folyamatos fertőtlenítése. Italok felszolgálása: az üveg mellé pohár és szívószál is kerül (ha valaki nem akarna pohárból inni). Magvak felszolgálása porciózva történik.
|
Étterem
|
Az éttermi dolgozók maszkban, területüktől függően kesztyűben dolgoznak (pult mögött kesztyűben, italfelszolgálásnál nélküle). A vendégek is kötelesek maszkot hordani, ez alól kivétel az asztalnál ülve. Az asztalok között legalább 1,5 m a távolság, ezzel maximalizálva a befogadóképességet. Az asztalokon kötelezően elhelyezendő eszközök: az asztali patika, szalvéta, előre csomagolt evőeszközök, alaptányér. (a vendég a saját tányérjával megy a büfépulthoz) Egy asztalnál az egy szobában tartózkodók, de legfeljebb négy felnőtt és gyermekeik foglalhatnak helyet. Az étterembe munkatársak engedik be a vendégeket, majd létszámuktól függően a megfelelő helyre kísérik őket. A helyfoglalást követően kiporciózott hidegtál kérhető a büfépulton megtalálható melegételek helyett/mellett. Büféasztalos étkezéseknél az dolgozók segítik a kiszolgálást, mellyel elkerülhető a pultnál a zsúfolódás. Az italautomaták kezelésében a felszolgálók segítenek. (ezzel mellőzhető a gépek gombjainak egymás utáni érintése) Minden vendégtávozás után az asztal alapos fertőtlenítése virucid szerekkel meg kell történjen.
|
Housekeeping
|
A részlegen tartózkodó kollégák minden esetben maszkot és kesztyűt viselnek. Egyszerhasználatos kendő, papírtörlő használata ajánlott a takarításhoz.
|
Helyszínenként:
|
Közösségi terek
|
Csökkentett számú ülőalkalmatosság a közösségi terekben. Kihelyezett fertőtlenítőoszlopok könnyű elérhetősége. Bútorok, felvonók két óránkénti virucid szerrel történő takarítása. Különösképpen odafigyelve: a gyakran érintett felületekre, illetve a vendég felvonó és annak gombjainak fertőtlenítésére.Rendszeres szellőztetés. Felvonót egy időben egyszerre az egy szobában lakók, de legfeljebb egy társaság tagjai használhatják.
|
Szobák
|
Napi takarításkor szellőztetés és virucid szerekkel való fertőtlenítés, különös figyelemmel a fürdőszobára, és a gyakran érintett felületekre. Textilek (törülközők, fürdőlepedők, ágynemű huzatok stb.) napi cseréje vendég kérése esetén történhet, egyébként minden szobaváltás után, de legalább három naponta. TV távirányító a fertőtlenítését követően külön csomagolásban helyezendő a helyére.
|
Wellness
|
A részlegen klór alkalmazása, mely az egyik leghatásosabb vírusölő szer. A medencékben fürdőzői létszám maximalizálása.A wellnessben kihelyezendő több ponton spray-es formában fertőtlenítőszer, melyet a vendég is használhat fertőtlenítésére. Nap közben többszöri alkalommal, de legalább minden nap végén a felületek alapos fertőtlenítésének kell történnie. Szauna környékén fertőtlenítőszer és papírtörlő elhelyezése szükséges, amit a vendég saját biztonsága érdekében alkalmazhat a felületekre.
|
Kezelők, gyógyászat, masszázs területek
|
A kezelő személyek megfelelő védőfelszerelést (maszkot, kesztyűt) viselnek. Az eszközök rendszeres fertőtlenítésen esnek át. Igénybevétel előtt a vendégnek kötelessége aláírásával igazolnia, hogy tünetmentes. A kezelések résztvevői lehetőség szerint ne utcai ruhában, hanem fürdőköpenyben érkezzenek. A kezelőkben a vendégek számának minimalizálása történik, valamint a kezelések között 10 vagy 15 perc szünetet kell tartani a találkozások elkerülése és a fertőtlenítés végett.
|