Mitől lesz biztonságos egy szálloda?

Attól, hogy az előírt normákat betartva működik, azokkal óvva Vendégeit és Munkatársait egyaránt.
Nézze meg mi alapján dolgoznak a biztonságos hotelek dolgozói és mivel járulnak hozzá Ön és családja egészségéhez!

Általánosságban tett intézkedések:

  • Az egész szálloda területén szükséges a maszk viselése vendégeknek, szállodai dolgozóknak egyaránt.
  • Vendégek elszállásolása lehetőség szerint egymástól minél távolabbi szobákban történik.
  • Belépési ponton kézfertőtlenítési feltételek adottak.
  • A dolgozók egészségügyi kiegészítő nyilatkozatot tettek.
  • Rendelkezésre állnak védőeszközök.
  • Védőeszközök helyes használatáról a dolgozók megfelelő oktatásban vettek részt.

A szállodák alkalmazott pontrendszere Ön és Családja biztonságának érdekében:
Munka megkezdése előtt
  • Kollégák testhőmérsékletének folyamatos ellenőrzése.
  • Amennyiben szükséges a munkatársak home office-ban dolgoznak.
  • Részlegenként:
    Recepció
  • Munkatársak maszkban végzik teendőiket munkaidejükben.
  • Kézfertőtlenítő elhelyezése a pulton/fertőtlenítőoszlop a pultnál.
  • Vendégek számára is elérhető maszk és kézfertőtlenítő a recepción, kérésre rendelkezésükre kell bocsátani.
  • A pultnál egyszerre két vendég, de legfeljebb az egy szobában tartózkodók állhatnak, akiktől a következő érkező távolságát jelölni szükséges.
  • Online bejelentőlapok állnak rendelkezésre, melynek érkezés előtti kitöltése ajánlott, ez esetben az adatok egyeztetése személyigazolvány felmutatásával történik.
  • Érintkezésmentes fizetésre, e-számla kiállítására való törekvés. A bankkártyaterminál rendszeres fertőtlenítés alatt áll.
  • Szobakulcsok és kulcskártyák fertőtlenítése a vendég érkezése előtt.
  • Recepciós pult és a kihelyezett eszközök folyamatos fertőtlenítése.
  • Italok felszolgálása: az üveg mellé pohár és szívószál is kerül (ha valaki nem akarna pohárból inni).
  • Magvak felszolgálása porciózva történik.
  • Étterem
  • Az éttermi dolgozók maszkban, területüktől függően kesztyűben dolgoznak (pult mögött kesztyűben, italfelszolgálásnál nélküle).
  • A vendégek is kötelesek maszkot hordani, ez alól kivétel az asztalnál ülve.
  • Az asztalok között legalább 1,5 m a távolság, ezzel maximalizálva a befogadóképességet.
  • Az asztalokon kötelezően elhelyezendő eszközök: az asztali patika, szalvéta, előre csomagolt evőeszközök, alaptányér. (a vendég a saját tányérjával megy a büfépulthoz)
  • Egy asztalnál az egy szobában tartózkodók, de legfeljebb négy felnőtt és gyermekeik foglalhatnak helyet.
  • Az étterembe munkatársak engedik be a vendégeket, majd létszámuktól függően a megfelelő helyre kísérik őket.
  • A helyfoglalást követően kiporciózott hidegtál kérhető a büfépulton megtalálható melegételek helyett/mellett.
  • Büféasztalos étkezéseknél az dolgozók segítik a kiszolgálást, mellyel elkerülhető a pultnál a zsúfolódás.
  • Az italautomaták kezelésében a felszolgálók segítenek. (ezzel mellőzhető a gépek gombjainak egymás utáni érintése)
  • Minden vendégtávozás után az asztal alapos fertőtlenítése virucid szerekkel meg kell történjen.
  • Housekeeping
  • A részlegen tartózkodó kollégák minden esetben maszkot és kesztyűt viselnek.
  • Egyszerhasználatos kendő, papírtörlő használata ajánlott a takarításhoz.
  • Helyszínenként:
    Közösségi terek
  • Csökkentett számú ülőalkalmatosság a közösségi terekben.
  • Kihelyezett fertőtlenítőoszlopok könnyű elérhetősége.
  • Bútorok, felvonók két óránkénti virucid szerrel történő takarítása. Különösképpen odafigyelve: a gyakran érintett felületekre, illetve a vendég felvonó és annak gombjainak fertőtlenítésére.
  • Rendszeres szellőztetés.
  • Felvonót egy időben egyszerre az egy szobában lakók, de legfeljebb egy társaság tagjai használhatják.
  • Szobák
  • Napi takarításkor szellőztetés és virucid szerekkel való fertőtlenítés, különös figyelemmel a fürdőszobára, és a gyakran érintett felületekre.
  • Textilek (törülközők, fürdőlepedők, ágynemű huzatok stb.) napi cseréje vendég kérése esetén történhet, egyébként minden szobaváltás után, de legalább három naponta.
  • TV távirányító a fertőtlenítését követően külön csomagolásban helyezendő a helyére.
  • Wellness
  • A részlegen klór alkalmazása, mely az egyik leghatásosabb vírusölő szer.
  • A medencékben fürdőzői létszám maximalizálása.
  • A wellnessben kihelyezendő több ponton spray-es formában fertőtlenítőszer, melyet a vendég is használhat fertőtlenítésére.
  • Nap közben többszöri alkalommal, de legalább minden nap végén a felületek alapos fertőtlenítésének kell történnie.
  • Szauna környékén fertőtlenítőszer és papírtörlő elhelyezése szükséges, amit a vendég saját biztonsága érdekében alkalmazhat a felületekre.
  • Kezelők, gyógyászat, masszázs területek
  • A kezelő személyek megfelelő védőfelszerelést (maszkot, kesztyűt) viselnek.
  • Az eszközök rendszeres fertőtlenítésen esnek át.
  • Igénybevétel előtt a vendégnek kötelessége aláírásával igazolnia, hogy tünetmentes.
  • A kezelések résztvevői lehetőség szerint ne utcai ruhában, hanem fürdőköpenyben érkezzenek.
  • A kezelőkben a vendégek számának minimalizálása történik, valamint a kezelések között 10 vagy 15 perc szünetet kell tartani a találkozások elkerülése és a fertőtlenítés végett.

  • Cikkeink a biztonságos nyaralás érdekében



    A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk. A weboldal további használatával elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató Rendben